Czekoladowa owsianka z bananem




Przez bardzo długi czas nie lubiłam owsianki. Będąc na różnych dietach, musiałam się jednak do niej przekonać. Teraz już nie liczę każdej kalorii, ale mimo wszystko staram się raz na jakiś czas zjeść na śniadanie owsiankę, bo to bardzo wartościowy i sycący posiłek, po którym przez długi czas nie jestem głodna. Próbuję też jak najbardziej dopasować ją pod mój smak, żeby nie zmuszać się do jej jedzenia, ale też mieć z tego przyjemność. To jedna z moich ulubionych wersji :)


Z podanych składników przygotowałam 2 porcje owsianki.
1 porcja ma ok. 490 kcal.

Składniki:
  • 400 ml mleka
  • 80 g płatków owsianych błyskawicznych
  • 1 łyżka kakao
  • 1 łyżka miodu
  • 2 banany
  • 4 kostki gorzkiej czekolady

Przygotowanie:

1.   Mleko z miodem i kakao zagotowujemy w garnku.


2.   Zdejmujemy z palnika, wsypujemy płatki owsiane, dokładnie mieszamy i odstawiamy na 10 minut.
3.   Przekładamy na głębokie talerze lub do misek i odstawiamy jeszcze na 5 minut.


4.   Banany kroimy w plastry i układamy na owsiance.
5.   Czekoladę siekamy i posypujemy nią banany.


Smacznego!



Komentarze

Popularne posty